* زخـــــــــم احساس *
نوشته شده در تاريخ جمعه 29 مهر 1390برچسب:, توسط |

همه گفتند که رفتی دیگر

همه گفتند که تَرکم کردی

ای سفر کرده به قرآن سوگند

به دلم آمده بر می گردی

 

 

 

 

 

آرزو می کنم

      تو هم همتای من شوی

                  تنهای تنها

     آواره و دو دل

کاش مثل من باشی

تا مرا بفهمی

مثل من باش و مال من باش...

 

 

 

 

           خوشبختی من

          پیدا كردنِ تو

    از میانِ این همه ضمیر بود.

 

 

 

 

 

 

   همه ی خودم را مال تو کرده ام

 

     چقدر دنیای تو بزرگ است

   هنوز از تنهایی سخن می گویی

 

           چقدر کم هستم!




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.